Αξιολογήσεις: Ψυχολογικές, Ψυχο-εκπαιδευτικές, Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πολυπαραγοντική αξιολόγηση και διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών/διαταραχών/ΔΕΠΥ: Παιδιά, Έφηβοι, Φοιτητές και Ενήλικες

Παρέχεται αξιολόγηση διαφόρων τομέων λειτουργικότητας – συμπεριλαμβανομένων νοητικών/γνωστικών ικανοτήτων, ακαδημαϊκής επιτυχίας/απόδοσης/δεξιοτήτων, προσοχής, συγκέντρωσης και εκτελεστικής λειτουργίας, λειτουργικότητας και ανάπτυξης κοινωνικο-συναισθηματικής συμπεριφοράς– και ενσωματώνεται με πληροφορίες που συλλέγονται από Γονείς, Εκπαιδευτικούς και /ή επαγγελματίες υγείας παιδιών. Επιπλέον, χρησιμοποιούνται πληροφορίες σχετικά με το αναπτυξιακό ιστορικό, την ανασκόπηση της ψυχικής και σωματικής υγείας προηγούμενων ψυχοεκπαιδευτικών αξιολογήσεων και ελέγχων επιδόσεων/δείγματα σχολικών εργασιών του Παιδιού/Εφήβου και ενσωματώνονται σε μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση.

Με το τέλος της αξιολόγησης, παρέχεται λεπτομερής και ολοκληρωμένη αναφορά με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης και παρουσιάζεται στην οικογένεια και το παιδί/έφηβο. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης συνδυάζονται με συγκεκριμένες προτάσεις για διευκολύνσεις, θεραπευτικούς στόχους και παρεμβάσεις. Παρέχονται επίσης υπηρεσίες ψυχοεκπαιδευτικής θεραπείας (ανατρέξτε στην ενότητα για τις υπηρεσίες θεραπείας παιδιών/εφήβων).

Η διαδικασία αξιολόγησης μπορεί να διεξαχθεί στα ελληνικά, αγγλικά ή και στις δύο γλώσσες.

Η αξιολόγηση (και τα συγκεκριμένα τεστ που αποτελούν μέρος της αξιολόγησης) μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες και τα αιτήματα του κάθε ατόμου.

Ορισμένα από τα ψυχομετρικά τεστ που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν τεστ νοημοσύνης και γνωστικής ικανότητας – WISC-III/IV/V, WAIS III/IV, ακαδημαϊκή αξιολόγηση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών και άλλα τεστ ακαδημαϊκής επιτυχίας (π.χ. Woodcock-Johnson Test of Achievement-IV , Αθηνά Τεστ, WRAT 4, WIAT-III), τεστ γνωστικής επεξεργασίας (π.χ., Visual and Aural Digit Span, Bender-Gestalt II, τεστ οπτικοκινητικής ανάπτυξης και ωριμότητας, Beery-Buktenica Visual-Motor Integration test), νευροψυχολογικές δοκιμασίες (π.χ. , NEPSY II, BRIEF 2, Stroop Τεστ χρώματος και λέξεων), προβολικά τεστ για την αξιολόγηση της προσωπικότητας (π.χ. Child Apperception Test, Thematic Apperception Test, κλπ.) και άλλα αντικειμενικά τεστ (π.χ. Beck Youth Inventory II – Self Concept, Anxiety , Depression, Anger, Disruptive Behavior, Minnesota Multiphasic Personality Inventory Adolescent Version, κλπ.), ερωτηματολόγια για τη λειτουργικότητα της κοινωνικής-συναισθηματικής συμπεριφοράς (δηλ., Achenbach System of Empirically Based Assessment, Conners 3 – για παιδιά/εφήβους, γονείς, εκπαιδευτικούς). Κάθε αξιολόγηση είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε παιδιού/εφήβου και μπορεί να περιλαμβάνει επίσκεψη στο σχολείο ή/και συμβουλευτική με τους εκπαιδευτικούς ή/και τους επαγγελματίες υγείας παιδιών/εφήβων. Επιπλέον, οι ολοκληρωμένες ψυχοεκπαιδευτικές αξιολογήσεις μας παρέχουν εκτεταμένη ανάλυση με βάση τις τυποποιημένες βαθμολογίες των τεστ, με συστάσεις σχετικά με το αν το παιδί/έφηβος πληροί τις προϋποθέσεις για τη λήψη διευκολύνσεων σε Κέντρα Υποστήριξης Μάθησης, Διεθνή Σχολεία (π.χ. Διεθνές Γενικό Πιστοποιητικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προγράμματα Διεθνούς Απολυτηρίου) και Κολέγια/Πανεπιστήμια.

Οι ολοκληρωμένες ψυχοεκπαιδευτικές αξιολογήσεις διαρκούν μεταξύ 4-6 ωρών και το κόστος ξεκινά από 600€ στα αγγλικά ή/και στα ελληνικά.

Οι συναντήσεις αξιολόγησης προγραμματίζονται με τη Γραμματεία του Ινστιτούτου στο τηλ: 210 6128950 ή μέσω e-mail: info@recbt.gr

” Η αξιολόγηση διεξάγεται μέσω ψυχομετρικών εργαλείων π.χ. τεστ, ερωτηματολόγια, κλίμακες, συνεντεύξεις και συζητήσεις με μέλη της οικογένειας και σημαντικούς άλλους όπως εκπαιδευτές, επαγγελματίες υγείας παιδιών και παρατήρηση συμπεριφοράς “

Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Καθοδήγηση & Ανάπτυξη: Παιδιά, Έφηβοι, Φοιτητές και Ενήλικες

Τα προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών, φοιτητών ή/και ενηλίκων που χρειάζονται καθοδήγηση για να κατανοήσουν καλύτερα τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές δυνατότητες και τις δυσκολίες τους και κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε (5) συναντήσεις αξιολόγησης Επαγγελματικού Προσανατολισμού και καθοδήγησης για μαθητές, φοιτητές και/ή ενήλικες (κάθε συνάντηση διαρκεί περίπου μία ώρα).

Αυτό το πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης περιλαμβάνει δύο τύπους αξιολογήσεων και παρεμβάσεων: α) μια ποσοτική διαδικασία καθώς και άλλα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού στα αγγλικά (π.χ., 16 PF, Myer’s Briggs, κ.λπ.) και, β) μια ποιοτική διαδικασία (το Κοινωνικό-Γνωστικό πλαίσιο αξιολόγησης και επαγγελματικού προσανατολισμού του Lent, Brown and Hackett, 1994) σε συνδυασμό με την προσέγγιση RECBT που έχει χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά στον επαγγελματικό προσανατολισμό (π.χ., Richman, 1993).

Το ARISTON τεστ είναι ένα σύστημα επαγγελματικού προσανατολισμού που αναπτύχθηκε από την Computer Academy Ltd. και αποτελείται από αξιολόγηση προσωπικότητας, ταλέντων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων. Μετά το Ariston τεστ, το άτομο θα έχει μια πολύ καθαρή εικόνα σχετικά με τις σπουδές και τα επαγγέλματα που του/της ταιριάζουν περισσότερο. Αυτό θα το βοηθήσει να πάρει πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις στο μέλλον. Το τεστ ARISTON έχει σχεδιαστεί για μαθητές γυμνασίου και λυκείου και για ενήλικες που επιθυμούν να διευρύνουν τα ενδιαφέροντά τους για σπουδές σε πανεπιστημιακό επίπεδο και για όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα ταλέντα και τις ικανότητές τους. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ένα και μοναδικό τεστ δεν επαρκεί για τη διαδικασία σχεδιασμού επαγγελματικού προσανατολισμού. Για αυτόν τον λόγο, το πρόγραμμά μας επαγγελματικού προσανατολισμού περιλαμβάνει ποιοτική αξιολόγηση περαιτέρω γνώσεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών καθώς και μια συζήτηση σχετικά με το πώς ενσωματώνονται ποσοτικές και ποιοτικές πληροφορίες για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και ορθολογικές αποφάσεις.

” Τα προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών, φοιτητών ή/και ενηλίκων που χρειάζονται καθοδήγηση για να κατανοήσουν καλύτερα τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές δυνατότητες και τις δυσκολίες τους και κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων “

Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Καθοδήγηση & Ανάπτυξη: Παιδιά, Έφηβοι, Φοιτητές και Ενήλικες

Τα προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών, φοιτητών ή/και ενηλίκων που χρειάζονται καθοδήγηση για να κατανοήσουν καλύτερα τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές δυνατότητες και τις δυσκολίες τους και κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε (5) συναντήσεις αξιολόγησης Επαγγελματικού Προσανατολισμού και καθοδήγησης για μαθητές, φοιτητές και/ή ενήλικες (κάθε συνάντηση διαρκεί περίπου μία ώρα).

Αυτό το πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης περιλαμβάνει δύο τύπους αξιολογήσεων και παρεμβάσεων: α) μια ποσοτική διαδικασία καθώς και άλλα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού στα αγγλικά (π.χ., 16 PF, Myer’s Briggs, κ.λπ.) και, β) μια ποιοτική διαδικασία (το Κοινωνικό-Γνωστικό πλαίσιο αξιολόγησης και επαγγελματικού προσανατολισμού του Lent, Brown and Hackett, 1994) σε συνδυασμό με την προσέγγιση RECBT που έχει χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά στον επαγγελματικό προσανατολισμό (π.χ., Richman, 1993).

Το ARISTON τεστ είναι ένα σύστημα επαγγελματικού προσανατολισμού που αναπτύχθηκε από την Computer Academy Ltd. και αποτελείται από αξιολόγηση προσωπικότητας, ταλέντων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων. Μετά το Ariston τεστ, το άτομο θα έχει μια πολύ καθαρή εικόνα σχετικά με τις σπουδές και τα επαγγέλματα που του/της ταιριάζουν περισσότερο. Αυτό θα το βοηθήσει να πάρει πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις στο μέλλον. Το τεστ ARISTON έχει σχεδιαστεί για μαθητές γυμνασίου και λυκείου και για ενήλικες που επιθυμούν να διευρύνουν τα ενδιαφέροντά τους για σπουδές σε πανεπιστημιακό επίπεδο και για όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα ταλέντα και τις ικανότητές τους. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ένα και μοναδικό τεστ δεν επαρκεί για τη διαδικασία σχεδιασμού επαγγελματικού προσανατολισμού. Για αυτόν τον λόγο, το πρόγραμμά μας επαγγελματικού προσανατολισμού περιλαμβάνει ποιοτική αξιολόγηση περαιτέρω γνώσεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών καθώς και μια συζήτηση σχετικά με το πώς ενσωματώνονται ποσοτικές και ποιοτικές πληροφορίες για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και ορθολογικές αποφάσεις.