Παιδιών & Εφήβων

Επαγγελματικές Εκπαιδεύσεις Παιδιών & Εφήβων:

Βασικό και Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης & Πιστοποίησης Εποπτείας

Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην RECBT για Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας & Σχετικών Επαγγελματικών Κλάδων που δουλεύουν με Παιδιά , Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

(Διετές Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης & Διετές Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Εποπτείας)

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι πιστοποιημένα από το Albert Ellis Institute, Η.Π.Α

Εκπαιδευτές & Επόπτες

Χρυσούλα Κωστογιάννη, Ph.D., RECBT Πιστοποίηση, RECBT Επόπτρια, Ellis Scholar

Άννα-Μαρία Πλέσσα, D.Psych., RECBT Πιστοποίηση

Το Ελληνικό Ινστιτούτο για την RECBT προσφέρει Βασικά και Προχωρημένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εποπτείας στην RECBT  τα οποία αφορούν επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλων σχετικών επαγγελματικών κλάδων (π.χ. ψυχολόγοι, σύμβουλοι ψυχικής υγείας, ψυχοθεραπευτές, ψυχίατροι, γιατροί, κοινωνικοί λειτουργοί, νοσηλευτές ψυχικής υγείας, θεράποντες ιατροί, στελέχη ανθρώπινου δυναμικού) που δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς.

Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Πιστοποίηση Στην RECBT & Πιστοποίηση Εποπτείας σε Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Ο σκοπός του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης & Πιστοποίησης Εποπτείας για επαγγελματίες που δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι να εκπαιδευτούν και να εποπτευθούν ώστε να προσφέρουν στους θεραπευόμενους επιστημονικά αποδεδειγμένες αξιολογήσεις και υπηρεσίες θεραπείας.

Οι Γνωσιακές & Συμπεριφορικές προσεγγίσεις στην ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική και εκπαίδευση με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι αποτελεσματικές για την διαχείριση ευρέος πεδίου ψυχολογικών δυσκολιών  (Bernard, Bernard & Terjesen, 2020; Cristea, David & DiGiuseppe, 2016; DiGiuseppe & David, 2015; DiGiuseppe, Macklem, 2011; Stefan, David, Mogoase, & Dobrean, 2016; Vernon, Venezia, & Gotterbarn, 2017). Η Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία είναι η πρώτη Γνωσιακή Συμπεριφορική προσέγγιση στην πρακτική της ψυχολογίας που ιδρύθηκε το 1955 από το ψυχολόγο και ψυχοθεραπευτή Δρ. Albert Ellis και έχει αναγνωριστεί παγκοσμίως ως το πιο καινοτόμο και αποτελεσματικό είδος Γνωσιακής & Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας που ασχολείται με ευρεία γκάμα ψυχολογικών θεμάτων  στους πληθυσμούς παιδιών/εφήβων/γονέων/εκπαιδευτικών (David, Lynn, & Ellis, 2010; https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/jclp.22514).

Τα προγράμματα που προσφέρονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο για την RECBT ακολουθούν τις τελευταίες καινοτομίες και εξελίξεις στον τομέα της ψυχοθεραπείας. Ο στόχος είναι να βοηθηθούν οι επαγγελματίες στο να κατακτήσουν σε βάθος την θεωρητική γνώση και την πρακτική εμπειρία στην Λογικοθυμική & Γνωσιακή- Συμπεριφορική Θεωρία και Θεραπεία δουλεύοντας με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς όπως και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων με βάση το μοντέλο RECBT στην διάρκεια των συνεδριών, αξιολογήσεων, στρατηγικών παρέμβασης, διαμόρφωσης περιστατικών όπως επίσης και για την παρατήρησης την εξέλιξης της θεραπείας και της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων.

Αξιοπιστία Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας (REBT) λειτουργεί και συνεργάζεται ως Πιστοποιημένος Συνεργάτης με το Albert Ellis Institute, στη Νέα Υόρκη, Η.Π.Α.

Το Albert Ellis Institute έχει εγκριθεί από την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία (American Psychological Association) για τη προώθηση της δια βίου μάθησης για ψυχολόγους, το State Board for Social Work του State Education Department, και αναγνωρίζεται από το State Board for Mental Health Practitioners του State Education Department της Νέας Υόρκης ως εγκεκριμένος πάροχος δια βίου μάθησης για κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου, κοινωνικούς λειτουργούς και συμβούλους ψυχικής υγείας.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας (RECBT) διατηρεί πλήρη ευθύνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και του περιεχομένου τους, ως Πιστοποιημένος Συνεργάτης και το μοναδικό εγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο από το Albert Ellis Institute της Νέας Υόρκης.

“Το Ελληνικό Ινστιτούτο Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας (RECBT) διατηρεί πλήρη ευθύνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και του περιεχομένου τους, ως Πιστοποιημένος Συνεργάτης και το μοναδικό εγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο από το Albert Ellis Institute της Νέας Υόρκης “

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα των πρώτων δύο ετών (Βασικό και Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς) στην RECBT απευθύνονται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλα σχετικά επαγγέλματα που δουλεύουν με παιδιά/εφήβους. Οι επαγγελματίες που ολοκληρώσουν με επιτυχία το Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης και το Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης μπορούν να κάνουν αίτηση για το διετές Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Εποπτείας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε έτους είτε του Βασικού είτε του Προχωρημένου Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης είτε του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Εποπτείας, χορηγείται πιστοποιητικό παρακολούθησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, ενώ με την επιτυχή ολοκλήρωση τόσο του διετούς Βασικού και Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης όσο και του διετούς Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Εποπτείας, απονέμεται Δίπλωμα Πλήρους Πιστοποίησης στην Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς.

Μετά την ολοκλήρωση και των 4 ετών εκπαίδευσης, οι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για τα στάδια διαπίστευσης του Ελληνικού Ινστιτούτου Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας (RECBT). Μέσω της διαπίστευσης, πλήρως πιστοποιημένοι θεραπευτές στην Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία θα κατέχουν τον τίτλο Πλήρως Πιστοποιημένος Θεραπευτής  στην Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία με δυνατότητα να γίνουν μέλη τόσο στο Ελληνικό Ινστιτούτο RECBT όσο και στο Albert Ellis Institute.

Το Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στην RECBT  προσφέρει στους εκπαιδευόμενους μια πρακτικά προσανατολισμένη, εντατική και ενδελεχή εξέταση της Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας με μια ποικιλία θεμάτων ψυχικής υγείας που αφορούν Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, ενώ το Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στην RECBT προσφέρει πιο εντατική κλινική εκπαίδευση.

Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πιστοποίησης Εποπτείας προσφέρουν στους επαγγελματίες την ευκαιρία να εργαστούν με Παιδιά ή/και Εφήβους σε θεραπευτικές συνεδρίες υπό εντατική εποπτεία με στόχο την ηθική και αποτελεσματική εφαρμογή της Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας.

Και οι δύο διετές εκπαιδεύσεις περιλαμβάνουν πρόσθετες ερευνητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες οι οποίες παρουσιάζονται λεπτομερώς παρακάτω στο πλαίσιο αυτής της ενημερωτικής σελίδας.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η κλινική πρακτική περιλαμβάνεται τόσο στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς (δηλαδή, παιχνίδια ρόλων και παρουσιάσεις κλινικών περιπτώσεων) όσο και στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πιστοποίησης Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς (δηλαδή, κλινική εργασία). Κατά τη διάρκεια του διετούς Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στην RECBT (Βασικό και Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς), η κλινική πρακτική πραγματοποιείται, μεταξύ άλλων, μέσω παιχνιδιών ρόλων, προσομοίωσης θεραπευτικών συνεδριών και δεξιοτήτων με επίδειξη βίντεο.

Με την ολοκλήρωση του Βασικού και Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση για το πρώτο έτος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς  και με την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου έτους, να υποβάλουν αίτηση για το δεύτερο έτος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Εποπτείας με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στην RECBT ως επαγγελματίες που θέλουν να ειδικευτούν σε θέματα ψυχικής υγείας που αφορούν Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία της RECBT. Στο πλαίσιο της διετίας του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Εποπτείας με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στην RECBT, οι επαγγελματίες θα μπορούν να εργαστούν σε θεραπευτικές συνεδρίες με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς υπό εντατική εποπτεία, να είναι συνθεραπευτές σε ομαδική θεραπεία και συμβουλευτική με άλλους διαπιστευμένους επαγγελματίες ψυχικής υγείας στην RECBT και να συμμετέχουν στην ερευνητικές και βιωματικές ομάδες μέσω εργαστηρίων στο πλαίσιο των διαφόρων δράσεων του Ελληνικού Ινστιτούτου RECBT όπως αυτές παρουσιάζονται τακτικά στην ιστοσελίδα μας.

Ενδεικτικά, το Βασικό και Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς περιλαμβάνουν διαλέξεις, εκπαίδευση στην πρόληψη, πρωτογενή παρέμβαση και θεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, εντοπισμό προειδοποιητικών συμπτωμάτων για την ανάπτυξη δυσκολιών και διαταραχών Παιδιών και Εφήβων, μελέτη/ανάλυση περιπτώσεων και ασκήσεις ρόλων με εξάσκηση σε διάφορα κλινικά θέματα.

Οι περισσότερες από τις τεχνικές που θα παρουσιαστούν μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο τάξης καθώς και σε μικρή ομάδα ή σε ατομική μορφή. Ένας άλλος σκοπός του Βασικού και Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς (καθώς και των επακόλουθων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Πιστοποίησης Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς ) είναι η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας, Εκπαιδευτών και Γονέων (David & DiGiuseppe, 2016).

Οι Επαγγελματίες/Εκπαιδευτικοί Ψυχικής Υγείας θα αποκτήσουν δεξιότητες επάρκειας στους ακόλουθους τομείς:

  • Εκπαίδευση στην Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική Εκπαίδευση με παιδιά και εφήβους
  • Εκπαίδευση σε θέματα ψυχικής υγείας Παιδιών και Εφήβων.
  • Εκπαίδευση στις αναπτυξιακές αποκλίσεις και διαταραχές Παιδιών και Εφήβων.
  • Προσδιορισμός προειδοποιητικών συμπτωμάτων για ποικίλες δυσκολίες και διαταραχές Παιδιών και Εφήβων και τεχνικές έγκαιρης παρέμβασης.
  • Εκμάθηση δεξιοτήτων διαχείρισης συμπεριφοράς στην τάξη με παιδιά και εφήβους.
  • Εκμάθηση δεξιοτήτων θεραπευτικής παρέμβασης με παιδιά/εφήβους σε κλινικά περιβάλλοντα.
  • Εκμάθηση δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς, Εκπαιδευτικούς και Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας.
  • Πρακτική εφαρμογή δεξιοτήτων και μεθόδων πρώιμων παρεμβάσεων στην τάξη.
  • Πρακτική εφαρμογή δεξιοτήτων και μεθόδων πρώιμων και προηγμένων παρεμβάσεων σε κλινικά περιβάλλοντα.
  • Καθοδήγηση μέσω ομαδικών ή/και ατομικών σεμιναρίων.

Επιπρόσθετα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Εργαστήρια που προσφέρονται από τον Ελληνικό Ινστιτούτο για την RECBT

  • Εκπαίδευση σε Ψυχομετρικά Εργαλεία για Παιδιά/Εφήβους (π.χ., Προσωπικότητα: Κλινική Συνέντευξη, CAT/TAT, Νευροψυχολογική Αξιολόγηση: NEPSY, Γνωστικές Ικανότητες: WPPSI IV, WISC V, WAIS IV, Κλίμακες Γονέων/ΕΚπαιδευτικών: Achenbach Child Behavior Checklist, Conners Rating Scales, BRIEF – Φόρμες Γονέων/Εκπαιδευτικών/Παιδιών/Εφήβων, Ακαδημαϊκή Αξιολόγηση, Συναισθηματική Λειτουργία:  ΕΡωτηματολόγια Spielberger και Beck, Εξειδικευμένα RECBT Εργαλεία: CASI, κ.α.)
  • Εργαστήρια για θέματα ψυχικής υγείας που αφορούν Παιδιά/Εφήβους

*Παρακαλώ δείτε την σελίδα μας για επερχόμενες ανακοινώσεις

Περιγραφή Προγράμματος: Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Κατά τη διάρκεια του Βασικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης με Ενήλικες οι εκπαιδευόμενοι θα διδαχθούν:

  • Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεωρία και Θεραπεία με Παιδιά και Εφήβους για συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές.
  • Τρόποι ανάπτυξης θεραπευτικής συμμαχίας με συγκεκριμένους πληθυσμούς.
  • Διαγνωστικές στρατηγικές με παιδιά και εφήβους σύμφωνα με το μοντέλο A-B-C.
  • Πώς να αναπτύξετε θεραπευτικές στρατηγικές για παιδιά και εφήβους.
  • Στρατηγικές για την αλλαγή των παράλογων/μη βοηθητικών πεποιθήσεων σε παιδιά, εφήβους, γονείς, συμβούλους ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικούς.
  • Την εφαρμογή της Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας σε διαφορετικά κλινικά προβλήματα, όπως αναφέρεται στο παρακάτω αναλυτικό πρόγραμμα.
  • Θεωρία και Πράξη Λογικοθυμικής και Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Εκπαίδευσης για την προώθηση της ψυχικής ανθεκτικότητας σε δυσκολίες και την πρόληψη στην κοινότητα.
  • Πώς να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε στρατηγικές αλλαγής για τα αρχικά, τα μέσα και τα τελικά στάδια της θεραπείας.
  • Πώς να σχεδιάσετε δραστηριότητες για το σπίτι μεταξύ των συνεδριών για παιδιά/εφήβους για να επιτύχουν τους στόχους τους.

Προϋποθέσεις Συμμετοχής: Προϋποθέσεις ολοκλήρωσης: Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλων σχετικών κλάδων (π.χ. ψυχολόγους, συμβούλους ψυχικής υγείας, ψυχοθεραπευτές, ψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές ψυχικής υγείας, γιατρούς), καθώς και εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής που εργάζονται με παιδιά και εφήβους (δημόσια και ιδιωτικά σχολεία καθώς και φροντιστήρια). Ελάχιστη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι η κατοχή πτυχίου σε έναν από τους προαναφερθέντες κλάδους, ενώ το μεταπτυχιακό κρίνεται επιθυμητό.

Προϋποθέσεις ολοκλήρωσης: Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η διάρκεια του Βασικού Προγράμματος στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι 280 ώρες (100 ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης και διδασκαλίας στην RECBT, 50 ώρες έρευνας, συναντήσεων επιστημονικής λέσχης, συγγραφής για το πρώτο στάδιο της ερευνητικής εργασίας και προετοιμασίας/παρουσίασης μιας μελέτης περίπτωσης, 30 ώρες παρακολούθησης συνεδρίων/εργαστηρίων ανά έτος και 100 ώρες ατομικής μελέτης βιβλιογραφίας και ανάληψης εργασιών για το σπίτι).

Επίσης, υποχρεωτική είναι η παρακολούθηση 30 ωρών προσωπικής θεραπείας. Το κόστος των υπηρεσιών προσωπικής ψυχοθεραπείας και λοιπών εργαστηρίων και δράσεων του Ελληνικού Ινστιτούτου δεν περιλαμβάνονται στο κόστος εκπαίδευσης. Οι τιμές της προσωπικής ψυχοθεραπείας εξαρτώνται από τον τύπο του θεραπευτή (ειδικευόμενος θεραπευτής, πιστοποιημένος θεραπευτής, πιστοποιημένος εσωτερικός συνεργάτης) ενώ οι τιμές για τις λοιπές δράσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου (π.χ. εκπαίδευση σε ψυχομετρικά εργαλεία, εργαστήρια) ποικίλουν ανάλογα με τον τύπο δράσης.

Το Βασικό Πρόγραμμα στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς ξεκινά τον Οκτώβριο και ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του επόμενου έτους. Τα μαθήματα διεξάγονται μέσα στην βδομάδα κάθε Δευτέρα με Παρασκευή, πρωί και απόγευμα (οι ώρες θα ανακοινωθούν). Το συνολικό κόστος είναι 1700€ ανά έτος, ή 170€  το μήνα για το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου-Ιουνίου (το κόστος περιλαμβάνει  50€  για το κόστος εγγραφής και 400€ για το κόστος απόκτησης διπλώματος από το Albert Ellis Institute). Η παρακολούθηση του προγράμματος προπληρώνεται εντός της πρώτης εβδομάδας του κάθε μήνα. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή τραπεζικής μεταφοράς, θα υπάρχει χρέωση των επιπλέον εξόδων συναλλαγής.

Ένα ερευνητικό πρότζεκτ ξεκινά κατά τη διάρκεια του Βασικού Προγράμματος στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς και συνεχίζεται σε όλο το Προχωρημένο Πρόγραμμα και το Πρόγραμμα Εποπτείας. Η ερευνητική εργασία του Βασικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς περιλαμβάνει την επιλογή ενός ερευνητικού πεδίου ενδιαφέροντος και τη σύνταξη βιβλιογραφικής έρευνας όπου μια αναφορά προόδου υποβάλλεται τον Ιούνιο. Η έρευνα σχεδιάζεται στο πλαίσιο της Ερευνητικής Ομάδας του Ελληνικού Ινστιτούτου της RECBT, την οποία συντονίζει η Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου RECBT.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του Βασικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς πρέπει να έχετε συμπληρώσει τις ελάχιστες ώρες συμμετοχής, να έχετε παραδώσει έγκαιρα (κατόπιν συμφωνίας) τις ατομικές και ομαδικές εργασίες που σας έχουν ανατεθεί, να έχετε συμμετάσχει επιτυχώς στις γραπτές και προφορικές εξετάσεις του Βασικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς , να έχετε υποβάλει την  βιβλιογραφική σας ανασκόπηση πάνω στο ερευνητικό θέμα που έχετε επιλέξει και να πληροίτε τις προϋποθέσεις παρακολούθησης (90% παρακολούθηση, κάθε έτος).

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

  • Εισαγωγή στην Λογικοθυμική-Γνωσιακή & Συμπεριφορική Θεωρία & Θεραπεία εφαρμοσμένη σε συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές.
  • RECBT και Αγχώδεις Διαταραχές
  • RECBT και Κατάθλιψη/Διαταραχές Διάθεσης/Αυτοκτονία
  • RECBT και Θυμός/Διαταραχές Θυμού
  • RECBT και Ψυχολογικός Πόνος/Περιπεπλεγμένο Πένθος/Διαταραχή Μετατραυματικού Στρες
  • RECBT και Ενοχή/Ντροπή
  • RECBT και Ζήλια/Φθόνος/Σεξουαλικά Προβλήματα
  • Παρουσίαση Μελετών Περιπτώσεων και προετοιμασία για τις εξετάσεις
  • Εξετάσεις, Ιούνιος (οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν)

Απαιτούμενη Βιβλιογραφία: Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Bernard, M. (2008). The RECBT THERAPIST’S Pocket Companion for Children & Adolescents. Albert Ellis Institute.

Bernard, M. & Terjesen, M. (Eds.) (2020) Rational-Emotive and Cognitive-Behavior Approaches to Child and Adolescent Mental Health: Theory, Practice, Research, Applications. Springer.

David, D. Lynn, & Ellis, A. (Eds.) (2010). Rational and Irrational Beliefs. Research, Theory, and Practice. Oxford University Press.

Di Giuseppe, R., Doyle, K., Dryden, W., & Backx, W. (2014). A Practitioner’s Guide to Rational-Emotive Therapy (3rd ed.). Oxford University Press.

Dryden, W., & Branch, R. (2002). The Fundamentals of Rational Emotive Behaviour Therapy: A Training Handbook. WIley.

Dryden, W. (2011). Dealing with Emotional Problems Using Rational-Emotive Cognitive Behaviour: A Practitioner’s Guide. Routledge.

Dryden, W. & Di Giuseppe, R. (1990). A Primer on RET. Research Press.

Ellis, A. (1962). Reason and emotion in Therapy. Lyle Stuart.

Τα βιβλία μπορούν να αγοραστούν από το βιβλιοπωλείο του Albert Ellis Institute: www.albertellis.org/products

Η εκπαίδευση στην θεωρία, την έρευνα και την εφαρμογή της RECBT, όπως εφαρμόζεται σε Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, πληροί τις απαιτήσεις του Primary Certificate Practicum in RECBT από το Albert Ellis Institute.

Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Περιγραφή

Κατά τη διάρκεια του Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευόμενοι θα διευρύνουν:

  • Προχωρημένη Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία σε συναισθηματικές διαταραχές και διαταραχές συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων, βλ. το αναλυτικό πρόγραμμα παρακάτω.
  • Τρόποι ανάπτυξης θεραπευτικής συμμαχίας με συγκεκριμένους πληθυσμούς.
  • Διαγνωστικές στρατηγικές με παιδιά και εφήβους σύμφωνα με το μοντέλο A-B-C.
  • Πώς να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε στρατηγικές αλλαγής για τα αρχικά, τα μέσα και τα τελικά στάδια της θεραπείας.
  • Πώς να αναπτύξετε στρατηγικές θεραπείας για παιδιά και εφήβους καθώς και να εργαστείτε με τους γονείς, τους επαγγελματίες υγειονομικής περίθαλψης και εκπαιδευτικούς.
  • Στρατηγικές για την αλλαγή των παράλογων/μη βοηθητικών πεποιθήσεων σε παιδιά, εφήβους, γονείς, επαγγελματίες υγειονομικής περίθαλψης και εκπαιδευτικούς.
  • Πώς να αναπτύξετε δραστηριότητες για το σπίτι μεταξύ των συνεδριών για παιδιά/εφήβους για να επιτύχουν τους στόχους τους.
  • Η εφαρμογή της Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας σε διαφορετικά κλινικά προβλήματα, όπως αναφέρονται στο παρακάτω αναλυτικό πρόγραμμα.

Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Το Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλων σχετικών κλάδων (π.χ. ψυχολόγους, συμβούλους ψυχικής υγείας, ψυχοθεραπευτές, ψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές ψυχικής υγείας, γιατρούς, στελέχη ανθρώπινου δυναμικού) που εργάζονται με ενήλικες. Ελάχιστη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι η επιτυχής ολοκλήρωση του Βασικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς .

 

Προϋποθέσεις Ολοκλήρωσης:

Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η διάρκεια του Προχωρημένου Προγράμματος στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι 280 ώρες (100 ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης και διδασκαλίας στην RECBT, 50 ώρες έρευνας, συναντήσεων επιστημονικής λέσχης, συγγραφής για το πρώτο στάδιο της ερευνητικής εργασίας και προετοιμασίας/παρουσίασης μιας μελέτης περίπτωσης, 30 ώρες παρακολούθησης συνεδρίων/εργαστηρίων ανά έτος και 100 ώρες ατομικής μελέτης βιβλιογραφίας και ανάληψης εργασιών για το σπίτι).

Το Προχωρημένο Πρόγραμμα στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς ξεκινά τον Οκτώβριο και ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του επόμενου έτους. Τα μαθήματα διεξάγονται μέσα στην βδομάδα κάθε Δευτέρα με Παρασκευή, πρωί και απόγευμα (οι ώρες θα ανακοινωθούν). Το συνολικό κόστος είναι 1700€ ανά έτος, ή 170€  το μήνα για το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου-Ιουνίου (το κόστος περιλαμβάνει  50€  για το κόστος εγγραφής και 450€ για το κόστος απόκτησης διπλώματος από το Albert Ellis Institute). Η παρακολούθηση του προγράμματος προπληρώνεται εντός της πρώτης εβδομάδας κάθε μήνα. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή τραπεζικής μεταφοράς, θα υπάρχει χρέωση των επιπλέον εξόδων συναλλαγής.

Κατά την διάρκεια του Προχωρημένου Προγράμματος στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς,   το ερευνητικό πρότζεκτ περιλαμβάνει την συγγραφή μιας πλήρους ερευνητικής πρότασης για την διερεύνηση ενός ερευνητικού πεδίου που έχει επιλεχθεί από το προηγούμενο έτος. Μια αναφορά προόδου υποβάλλεται τον Ιούνιο μαζί με την ολοκλήρωση του Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς. Η έρευνα σχεδιάζεται μέσα στα πλαίσια της Ερευνητικής Ομάδας του Ελληνικού Ινστιτούτου της RECBT, την οποία συντονίζει η Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου της RECBT.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς πρέπει να έχετε συμπληρώσει τις ελάχιστες ώρες συμμετοχής, να έχετε παραδώσει έγκαιρα (κατόπιν συμφωνίας) τις ατομικές και ομαδικές εργασίες που σας έχουν ανατεθεί, να έχετε συμμετάσχει επιτυχώς στις γραπτές και προφορικές εξετάσεις του Προχωρημένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, να έχετε υποβάλει την ερευνητική πρόταση πάνω στο ερευνητικό θέμα που έχετε επιλέξει και να πληροί τις προϋποθέσεις παρακολούθησης (90% παρακολούθηση, κάθε έτος).

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

  • Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική Προσέγγιση με Παιδιά και Εφήβους: Περίληψη ιστορίας, θεωρίας, πρακτικής, έρευνας και αναπτυξιακής προοπτικής.
  • Αξιολόγηση και Θεραπεία Παιδιού.
  • Αξιολόγηση και Θεραπεία Εφήβων.
  • Η ανθεκτικότητα των παιδιών και των εφήβων και οι προεκτάσεις της στην Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία.
  • Εναντιωματική προκλητική διαταραχή, διαταραχή συμπεριφοράς και επιθετικότητα – παραβατικότητα σε παιδιά και εφήβους: Αξιολόγηση και παρέμβαση.
  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) σε παιδιά και εφήβους: Αξιολόγηση και παρέμβαση.
  • Υπο-επίδοση και μαθησιακές δυσκολίες σε παιδιά και εφήβους: Εφαρμογές
  • Ομαδική θεραπεία με παιδιά και εφήβους: μια Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική προσέγγιση.
  • Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή σε παιδιά και εφήβους: Μια Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική προσέγγιση.
  • Διαταραχές διατροφής, πρόσληψης τροφής και παχυσαρκίας, σε παιδιά και εφήβους: Μια Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική Προσέγγιση προσέγγιση.
  • Χαρακτηριστικά προσωπικότητας σε εφήβους: Μια Λογικοθυμική και Γνωσιακή-Συμπεριφορική προσέγγιση.
  • Μη συνηθισμένες και αποκλίνουσες συμπεριφορές σε εφήβους (π.χ. εγκυμοσύνη, σεξουαλική παραβατικότητα, χρήση ουσιών).
  • Εκφοβισμός και άλλες μορφές βίας σε παιδιά και εφήβους: Αξιολόγηση και θεραπεία.
  • Διαταραχή Εθισμού στο Διαδίκτυο σε παιδιά και εφήβους: Αξιολόγηση και θεραπεία.
  • Εκπαιδευτικός και Επαγγελματικός Προσανατολισμός σε Παιδιά και Εφήβους: Μια Κοινωνικο-Γνωσιακή Προσέγγιση.
  • Προηγμένες εφαρμογές της Λογικοθυμικής & Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Θεραπείας σε σχολικό & ιατρικό πλαίσιο.
  • Παρουσίαση μελετών περιπτώσεων.
  • Προετοιμασία ερευνητικών εργασιών και προετοιμασία για εξετάσεις
  • Εξετάσεις Ιουνίου (θα ανακοινωθούν)

Απαιτούμενη Βιβλιογραφία: Προχωρημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Bernard, M., & Roger R. (2002). The You Can Do It! EDUCATION MENTORING PROGRAMME (Age Range 12-18+ Years). Prospects Education Services.

Cristea, I. A., Stefan, S., David, O., Mogoase, C., & Dobrean, A. (2016). RECBT in the treatment of anxiety disorders in Children and adults. Springer Science and Business Media.

David, O. A., & DiGiuseppe, R. (2016). The Rational Positive Parenting Program. New York, NY, US: Springer Science + Business Media. doi:10.1007/978-3-319-22339-1

Di Giuseppe, R., & David, O. (2015). Rational Emotive Behavior Approaches. In H. T. Prout, & A. L. Fedewa (Eds.). Counseling and Therapy with Children and Adolescents: Theory and Practice for School and Clinical Settings, Fifth Edition. Wiley & Sons.

Di Giuseppe, R., Venezia, R., & Gotterbarn, R. (2017). What is Cognitive-Behavior Therapy? (pp. 1-36) In A. Vernon, & K. Doyle (Eds.). Cognitive-Behavior Therapies: A Guidebook for Practitioners.  Alexandra, VA: American Counseling Association.

Dryden W. (2009). Understanding Emotional Problems: The RECBT Perspective. Routledge.

Dryden W. (2001). Reason to Change: A Rational Emotive Behaviour Therapy Workbook. Routledge.

Ellis, A. & Tafrate, R. (1997). How to control your anger before it controls you. Citadel Press, Kensington Publishing Corporation.

Ellis, A. (2002). Overcoming Resistance: A Rational Emotive Behavior Therapy Integrated Approach. 2nd Edition. Springer Publishing Company. New York

Ellis, A. (2005). The Myth Of Self Esteem. Prometheus Books.

Macklem, G. L. (2011). Evidence-based school mental health services: Affect Education, Emotion Regulation Training, and Cognitive-Behavior Therapy. Springer.

Vernon, A. (1989). Thinking, Feeling, Behaving: An Emotional Education Curriculum for Adolescents. Research Press.

Vernon, A. (1989). Thinking, Feeling, Behaving: An Emotional Education Curriculum for Children. Research Press.

Vernon, A. (2007). What Works When with Children and Adolescents: A Handbook of Individual Counseling Techniques. Research Press.

Τα βιβλία μπορούν να αγοραστούν από το βιβλιοπωλείο του Albert Ellis Institute: www.albertellis.org/products

Η εκπαίδευση στην θεωρία, την έρευνα και την εφαρμογή της RECBT, όπως εφαρμόζεται σε Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, πληροί τις απαιτήσεις του Advanced Certificate Practicum in RECBT από το Albert Ellis Institute.

Το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης για το Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς παρέχεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο  RECBT & από το Albert Ellis Institute

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας

για επαγγελματίες που δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

 

(Εβδομαδιαίες συναντήσεις, πρωί και απογεύματα, μέρες και ώρες θα ανακοινωθούν, Σεπτέμβριο-Ιούλιο)

Περιγραφή Προγράμματος: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας, οι ειδικευόμενοι θα μπορούν να δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς και να εφαρμόζουν την Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία, υπό εντατική εποπτεία. Οι ειδικευόμενοι θα εμβαθύνουν και θα αξιοποιήσουν την κατανόησή τους για τη σχετική περίπτωση που έχουν επιλέξει και θα συμμετέχουν ενεργά σε προχωρημένες κλινικές εφαρμογές και δράσεις που προτείνονται κατά την εποπτεία.

Προϋποθέσεις Συμμετοχής: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Ελάχιστη Προϋπόθεση για την συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι η επιτυχημένη ολοκλήρωση του Προχωρημένου Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς και η ολοκλήρωση ή τρέχουσα φοίτηση σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του αντίστοιχου πεδίου.

Προϋποθέσεις Ολοκλήρωσης: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι 740 ώρες (130 ώρες εποπτείας, 70 ώρες έρευνα και συναντήσεων επιστημονικής λέσχης, 30 ώρες συμμετοχή σε συνέδρια/εργαστήρια κάθε χρόνο, 30 ώρες ανασκόπηση βιβλιογραφίας, περίπου 300 ώρες κλινικής εργασίας με τουλάχιστον πέντε (5) πλήρεις καταγραφές/μελέτες περιστατικών, 150 ώρες ατομικής μελέτης βιβλιογραφίας ή/και εθελοντικής εργασίας και 30 ώρες πρόσθετης υποστήριξης κλινικής εποπτείας).

Όσον αφορά την ανάληψη περιστατικών, θα πρέπει να ισχύουν τα ακόλουθα: οι ειδικευόμενοι του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT  αναλαμβάνουν την ευθύνη να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον πέντε (5) πλήρους διάρκειας (45 λεπτά) ηχογραφήσεις, μαγνητοσκοπημένες ή βιντεοσκοπημένες συναντήσεις ως θεραπευτές ή συνθεραπευτές σε ατομικές, ομαδικές, οικογενειακές ή θεραπευτικές συνεδρίες σχολείου. Στη συνέχεια, αυτές οι ηχογραφήσεις θα αξιολογηθούν από τη Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη και τη Δρ. Άννα-Μαρία Πλέσσα με σκοπό την παροχή συνεχούς ανατροφοδότησης και την ενίσχυση της προόδου των δεξιοτήτων των Ειδικευομένων.

Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας  Εποπτείας στην RECBT ξεκινά τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώνεται τον Ιούλιο του επόμενου έτους. Οι συναντήσεις εποπτείας θα πραγματοποιούνται κάθε εβδομάδα (πρωί/απόγευμα, ημερομηνίες/ώρες θα κανονιστούν). Το κόστος είναι 1.870 € ετησίως ή 170 € ανά 11 μήνες για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Ιουλίου. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα κάθε μήνα προπληρώνεται την πρώτη εβδομάδα του μήνα και σε περίπτωση πληρωμών με πιστωτική κάρτα ή τραπεζικού εμβάσματος, θα επιβαρυνθείτε με τα πρόσθετα έξοδα.

Επεκτείνεται η ερευνητική εργασία κατά τη διάρκεια του Βασικού και Προχωρημένου Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς. Κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, η έρευνα περιλαμβάνει συλλογή δεδομένων σε ένα ερευνητικό πεδίο που έχουν επιλέξει οι ειδικευόμενοι. Ιδανικά, η συλλογή δεδομένων ολοκληρώνεται έως τον Ιούνιο, πριν από τη διαδικασία εξετάσεων του Προγράμματος. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται από τη φύση κάθε ερευνητικού έργου. Η έρευνα σχεδιάζεται και υλοποιείται στο πλαίσιο της Ερευνητικής Ομάδας του Ινστιτούτου την οποία συντονίζει η Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου RECBT.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχετε συμπληρώσει τις ελάχιστες ώρες συμμετοχής όπως προαναφέρθηκαν, να έχετε παραδώσει έγκαιρα (κατόπιν συμφωνίας) τις εργασίες που σας έχουν ανατεθεί, όπως αναφέρεται παραπάνω, να έχετε παρουσιάσει επαρκείς δεξιότητες στις γραπτές και προφορικές εξετάσεις κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς στις εξετάσεις του Ιουνίου, να έχετε υποβάλλει τα δεδομένα που συλλέξατε στο ερευνητικό θέμα που έχετε επιλέξει (βλ. πληροφορίες για τη συλλογή δεδομένων παραπάνω) και να πληροίτε τις απαιτούμενες ώρες παρακολούθησης εκπαίδευσης (90% συμμετοχή). Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, απονέμεται πιστοποιητικό παρακολούθησης που επιβεβαιώνει ότι έχετε ολοκληρώσει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς.

Οι ημερομηνίες των εξετάσεων του Ιουνίου, θα ανακοινωθούν εκ των προτέρων.

Η προτεινόμενη βιβλιογραφία θα βασίζεται στις ανάγκες των περιπτώσεων/πελατών.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας

για επαγγελματίες που δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

 

(Εβδομαδιαίες συναντήσεις, πρωινά και απογεύματα, μέρες και ώρες θα ανακοινωθούν, Σεπτέμβριο-Ιούλιο)

Περιγραφή Προγράμματος

Κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας, οι ειδικευόμενοι θα μπορούν να δουλεύουν με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς και να εφαρμόζουν την Λογικοθυμική & Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία, υπό εντατική εποπτεία. Επιπλέον, θα εμβαθύνουν και θα αξιοποιήσουν την δουλειά τους σε σχετική έρευνα που έχουν επιλέξει και θα συμμετέχουν ενεργά σε προχωρημένες κλινικές εφαρμογές και δράσεις που προτείνονται από το επιστημονικό προσωπικό του Ελληνικού Ινστιτούτου.

Προϋποθέσεις Συμμετοχής: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας και άλλων σχετικών κλάδων (π.χ. ψυχολόγους, συμβούλους ψυχικής υγείας, ψυχοθεραπευτές, ψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές ψυχικής υγείας, γιατρούς, εκπαιδευτικούς). Ελάχιστη απαίτηση για συμμετοχή στην εκπαίδευση είναι η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 1ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς.

 

Προϋποθέσεις Ολοκλήρωσης: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς είναι 740 ώρες (126 ώρες εποπτείας, 70 ώρες έρευνα και συναντήσεων επιστημονικής λέσχης, 30 ώρες συμμετοχή σε συνέδρια/εργαστήρια κάθε χρόνο, 90 ώρες κωδικοποίησης δεδομένων/ανάλυση και συγγραφή ερευνητικής εργασίας, περίπου 300 ώρες κλινικής εργασίας με τουλάχιστον δέκα (10) πλήρεις συνεδρίες καταγραφής/μελέτης περιστατικών, 150 ώρες ατομικής μελέτης βιβλιογραφίας ή/και εθελοντική εργασία και 30 ώρες εποπτείας κλινικής πρακτικής.

Όσον αφορά την ανάληψη περιστατικών, θα πρέπει να ισχύουν τα ακόλουθα: οι ειδικευόμενοι του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT αναλαμβάνουν την ευθύνη να πραγματοποιούν τουλάχιστον δέκα (10) μαγνητοσκοπημένες ή βιντεοσκοπημένες συναντήσεις ως θεραπευτές ή συνθεραπευτές σε ατομικό, ομαδικό, οικογενειακό ή θεραπευτικές συνεδρίες σχολείου.

Στο τέλος του έτους, οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να υποβάλουν δέκα (10) πλήρεις ηχογραφήσεις συνεδριών, διάρκειας 45 λεπτών η καθεμία, από τα περιστατικά που θα έχουν αναλάβει κατά τη διάρκεια του έτους. Στη συνέχεια, αυτές οι ηχογραφήσεις θα αξιολογηθούν από την Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη και τη Δρ. Άννα-Μαρία Πλέσσα με σκοπό την παροχή συνεχούς ανατροφοδότησης και την ενίσχυση της προόδου των Ειδικευόμενων.

Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT ξεκινά τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώνεται τον Ιούλιο του επόμενου έτους. Οι συναντήσεις εποπτείας θα πραγματοποιούνται κάθε εβδομάδα (πρωί/απόγευμα, ημερομηνίες/ώρα θα κανονιστούν). Το κόστος είναι 1.870 € το χρόνο ή 170 € το μήνα για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Ιουλίου. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα κάθε μήνα προπληρώνεται την πρώτη εβδομάδα του μήνα και σε περίπτωση πληρωμών με πιστωτική κάρτα ή τραπεζικού εμβάσματος, θα επιβαρυνθείτε με τα πρόσθετα έξοδα.

Επιπλέον, ισχύει χρέωση 250€ για την τελική ηχογράφηση, «Golden Recording, η οποία θα υποβληθεί στα μέλη του Ινστιτούτου Albert Ellis της Επιτροπής Διεθνών Προτύπων Εκπαίδευσης και Πολιτικής, για έλεγχο και εξέταση για το Πιστοποιητικό Ολοκλήρωσης του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT.

Κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, η έρευνα περιλαμβάνει κωδικοποίηση και ανάλυση δεδομένων στο ερευνητικό πεδίο που έχουν επιλέξει οι ειδικευόμενοι, καθώς και τη σύνταξη και υποβολή της τελικής ερευνητικής εργασίας. Ιδανικά, η ερευνητική εργασία ολοκληρώνεται και υποβάλλεται έως τον Ιούνιο, κατά τη διαδικασία εξετάσεων του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς, αλλά αυτό εξαρτάται από τη φύση και τη διαδικασία έρευνας και δειγματοληψίας που έχει επιλέξει κάθε ειδικευόμενος. Η έρευνα σχεδιάζεται και υλοποιείται στο πλαίσιο της Ερευνητικής Ομάδας του Ελληνικού Ινστιτούτου, την οποία συντονίζει η Δρ. Χρυσούλα Κωστογιάννη, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου RECBT.

Η προτεινόμενη βιβλιογραφία βασίζεται στις ανάγκες των περιπτώσεων/πελατών.

Οι ακριβείς ημερομηνίες των εξετάσεων τον Ιούνιο, θα ανακοινωθούν εκ των προτέρων. Οι εξετάσεις θα γίνονται με εξεταστές-επόπτες από το Albert Ellis Institute της Νέας Υόρκης.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς πληροί τις απαιτήσεις του Associate Fellowship Certificate στην RECBT όπως ορίζεται από το Albert Ellis Institute.

Παρέχεται Πιστοποιητικό Συμμετοχής στο Πρόγραμμα Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT για επαγγελματίες που εργάζονται με Παιδιά, Εφήβους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς καθώς και η δυνατότητα υποβολής αίτησης για πλήρη επίσημη διαπίστευση από το Ελληνικό Ινστιτούτο για RECBT και συμπερίληψη στη λίστα παραπομπών μας.

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις ως μέλος του Οργανισμού EABCT, στο τέλος του Προγράμματος Εκπαίδευσης Πιστοποίησης 2ου Κύκλου Εποπτείας στην RECBT θα πρέπει να έχετε αναλάβει τουλάχιστον 8 πελάτες από την αξιολόγηση έως την ολοκλήρωση ή τον τερματισμό της θεραπείας με τουλάχιστον τρεις τύπους προβλημάτων και 3 περιπτώσεις υπό εντατική εποπτεία.