Παιδιά, Έφηβοι, Φοιτητές και Ενήλικες
Τα προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών, φοιτητών ή/και ενηλίκων που χρειάζονται καθοδήγηση για να κατανοήσουν καλύτερα τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές δυνατότητες και τις δυσκολίες τους και κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε (5) συναντήσεις αξιολόγησης Επαγγελματικού Προσανατολισμού και καθοδήγησης για μαθητές, φοιτητές και/ή ενήλικες (κάθε συνάντηση διαρκεί περίπου μία ώρα).
Αυτό το πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθοδήγησης και ανάπτυξης περιλαμβάνει δύο τύπους αξιολογήσεων και παρεμβάσεων: α) μια ποσοτική διαδικασία καθώς και άλλα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού στα αγγλικά (π.χ., 16 PF, Myer’s Briggs, κ.λπ.) και, β) μια ποιοτική διαδικασία (το Κοινωνικό-Γνωστικό πλαίσιο αξιολόγησης και επαγγελματικού προσανατολισμού του Lent, Brown and Hackett, 1994) σε συνδυασμό με την προσέγγιση RECBT που έχει χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά στον επαγγελματικό προσανατολισμό (π.χ., Richman, 1993).
Τι είναι το ARISTON TEST
Το ARISTON τεστ είναι ένα σύστημα επαγγελματικού προσανατολισμού που αναπτύχθηκε από την Computer Academy Ltd. και αποτελείται από αξιολόγηση προσωπικότητας, ταλέντων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων. Μετά το Ariston τεστ, το άτομο θα έχει μια πολύ καθαρή εικόνα σχετικά με τις σπουδές και τα επαγγέλματα που του/της ταιριάζουν περισσότερο. Αυτό θα το βοηθήσει να πάρει πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις στο μέλλον. Το τεστ ARISTON έχει σχεδιαστεί για μαθητές γυμνασίου και λυκείου και για ενήλικες που επιθυμούν να διευρύνουν τα ενδιαφέροντά τους για σπουδές σε πανεπιστημιακό επίπεδο και για όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα ταλέντα και τις ικανότητές τους. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ένα και μοναδικό τεστ δεν επαρκεί για τη διαδικασία σχεδιασμού επαγγελματικού προσανατολισμού. Για αυτόν τον λόγο, το πρόγραμμά μας επαγγελματικού προσανατολισμού περιλαμβάνει ποιοτική αξιολόγηση περαιτέρω γνώσεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών καθώς και μια συζήτηση σχετικά με το πώς ενσωματώνονται ποσοτικές και ποιοτικές πληροφορίες για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και ορθολογικές αποφάσεις.
